Post Reply 
 
Thread Rating:
  • 0 Votes - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

PANDUAN BINA BADAN

28-Jul-2009, 12:41 PM
Post: #1
PANDUAN BINA BADAN
Assalamualaikum....
Salam perkenalan..

Ingin saya perkenalkan produk saya yang baru je siap..5 Langkah mendapatkan badan berotot...
untuk makluman..ebook ini hanya untuk newbie...bg orang lama..mungkin anda sudah tahu kesemuanya....

PANDUAN BINA BADAN BEROTOT
Ebook ini menerangkan secara detail 5 langkah yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan bentuk badan impian anda...
Bukan orang yang nak jadi macam sazali samat je yang perlu beli buku ini tetapi sesiapa sahaja yang mahu meningkatkan penampilan diri dengan badan yang lebih tegap, berotot dan segak....

BOLEH KE BERJAYA DENGAN HANYA BELI BUKU NI?
Beli 5 jenis buku pun kalau tak buat macam yang diajar tak jadi jugak...jadi pastikan apa yang disarankan , anda ikuti dengan sabar....takde kejayaan datang bergolek....semuanya kene usaha yang tinggi....buku ini juga mengandungi pelbagai tips yang telah kami dapatkan daripada mereka-mereka yang berpengalaman....susah nak dapat ni....

BOLEH PERCAYA KE?
Sudah tentu...ini adalah pengalaman sendiri...bukan pengalaman orang lain tau....


APA FAEDAH BINA BADAN?
Selain anda dapat menambahkan keyakinan diri anda, anda juga menjalani hidup yang sihat....maklumlah...ramai skang keje duduk je...tak buat aktiviti yang mengeluarkan peluh...jadi anda dapat 2 dalam 1....badan idaman anda dan SIHAT...asalkan anda mengikuti langkah-langkah keselamatan yang kami sarankan...


BERAPA LAMA MASA YANG DIAMBIL UNTUK DAPAT BADAN BEROTOT?
Jika anda sangat kurus...anda kena besarkan badan dahulu....macammana otot nak ada jika badan anda nampak tulang macam apek senario....nak besarkan badan....dalam masa sebulan dan boleh nampak hasil....jika anda gemuk...nak kuruskan...dan dapat badan berotot...mungkin lama sket...2 bulan....tapi apa-apa pun kami memberi masa 3bulan sahaja paling lama pun....dalam tempoh ini..jika anda ikuti teknik2 yang kami sarankan...anda dah boleh nampak hasilnya....dan kami sedia membantu anda selepas anda membeli ebook ini...emelkan kepada kami masalah anda....dan kami akan jawab sebaik mungkin....

APA TUNGGU LAGI??
Layari http://www.jombinabadan.com/ sekarang!!!RM35 jeee...


saya juga dengan berbesar hati menjemput anda ke website saya http://www.jombinabadan.com samada saudara ingin membeli atau menjadi rakan affiliate....
kesudian saudara amat saya alu-alukan...



yang ikhlas,
hafizah & azizan
http://www.jombinabadan.com
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
28-Jul-2009, 12:41 PM
Post: #2
PANDUAN BINA BADAN
Assalamualaikum....
Salam perkenalan..

Ingin saya perkenalkan produk saya yang baru je siap..5 Langkah mendapatkan badan berotot...
untuk makluman..ebook ini hanya untuk newbie...bg orang lama..mungkin anda sudah tahu kesemuanya....

PANDUAN BINA BADAN BEROTOT
Ebook ini menerangkan secara detail 5 langkah yang perlu anda ikuti untuk mendapatkan bentuk badan impian anda...
Bukan orang yang nak jadi macam sazali samat je yang perlu beli buku ini tetapi sesiapa sahaja yang mahu meningkatkan penampilan diri dengan badan yang lebih tegap, berotot dan segak....

BOLEH KE BERJAYA DENGAN HANYA BELI BUKU NI?
Beli 5 jenis buku pun kalau tak buat macam yang diajar tak jadi jugak...jadi pastikan apa yang disarankan , anda ikuti dengan sabar....takde kejayaan datang bergolek....semuanya kene usaha yang tinggi....buku ini juga mengandungi pelbagai tips yang telah kami dapatkan daripada mereka-mereka yang berpengalaman....susah nak dapat ni....

BOLEH PERCAYA KE?
Sudah tentu...ini adalah pengalaman sendiri...bukan pengalaman orang lain tau....


APA FAEDAH BINA BADAN?
Selain anda dapat menambahkan keyakinan diri anda, anda juga menjalani hidup yang sihat....maklumlah...ramai skang keje duduk je...tak buat aktiviti yang mengeluarkan peluh...jadi anda dapat 2 dalam 1....badan idaman anda dan SIHAT...asalkan anda mengikuti langkah-langkah keselamatan yang kami sarankan...


BERAPA LAMA MASA YANG DIAMBIL UNTUK DAPAT BADAN BEROTOT?
Jika anda sangat kurus...anda kena besarkan badan dahulu....macammana otot nak ada jika badan anda nampak tulang macam apek senario....nak besarkan badan....dalam masa sebulan dan boleh nampak hasil....jika anda gemuk...nak kuruskan...dan dapat badan berotot...mungkin lama sket...2 bulan....tapi apa-apa pun kami memberi masa 3bulan sahaja paling lama pun....dalam tempoh ini..jika anda ikuti teknik2 yang kami sarankan...anda dah boleh nampak hasilnya....dan kami sedia membantu anda selepas anda membeli ebook ini...emelkan kepada kami masalah anda....dan kami akan jawab sebaik mungkin....

APA TUNGGU LAGI??
Layari http://www.jombinabadan.com/ sekarang!!!RM35 jeee...


saya juga dengan berbesar hati menjemput anda ke website saya http://www.jombinabadan.com samada saudara ingin membeli atau menjadi rakan affiliate....
kesudian saudara amat saya alu-alukan...



yang ikhlas,
hafizah & azizan
http://www.jombinabadan.com
Find all posts by this user
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)